Winkel
Heeft Houthandel van Gelder een eigen winkel?
- Ja, wij hebben een eigen winkel met binnen en buiten een ruime voorraad hout. Wilt u zeker weten of een product op voorraad is? Neem dan even contact met ons op via mail, telefoon of chat.
Onze prijzen
Zijn jullie prijzen inclusief of exclusief BTW?
- Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.
Wat zijn de bezorgkosten?
- Lees hier alles over onze bezorgkosten.
Hoe vraag ik een offerte aan?
- Wilt u vooraf duidelijkheid m.b.t. prijs en levering? U kunt een offerte aanvragen via e-mail.
Uw bestelling
Er ontbreekt iets in mijn bestelling?
- Neem via e-mail contact met ons op met vermelding van uw ordernummer. Wij zorgen ervoor dat het ontbrekende artikel de volgende ronde nageleverd wordt.
Ik heb al besteld maar heb artikelen vergeten of wil mijn bestelling aanpassen?
- Neem even contact met ons op via e-mail. Wij kijken dan gezamenlijk even wat er mogelijk is. Vanwege de huidige voorjaarsdrukte is het wijzigen van een bestelling alleen mogelijk tot 5 werkdagen voor de uiteindelijke leverdatum.
Ik heb al besteld en ben iets vergeten. Moet ik nogmaals verzendkosten betalen?
- Wanneer uw bestelling nog niet verzonden is kunt u nog extra artikelen mee bestellen wanneer deze op voorraad zijn. Bij voorkeur kunt u dit het beste even vooraf telefonisch met ons bespreken.
1. Bestel de door u gewenste extra artikelen in onze webshop.
2. Kies als verzendmethode 'Ik wil graag eerst vrijblijvend advies. (Kies factuur)'
3. Betaal met de door u gewenste betaalmethode.
4. Vermeld in het opmerkingen veld het ordernummer van de andere bestelling.
Ik ben niet tevreden over het geleverde artikel. Wat nu?
- Neem via e-mail contact met ons op met vermelding van uw ordernummer en uw klacht. Wij proberen er dan voor te zorgen dat u alsnog een deugdelijk artikel nageleverd krijgt.
Levertijd
Wat is de levertijd?
- Lees hier alles over onze bezorging. Doorgaans proberen wij uw aankoop binnen 10 werkdagen te leveren. Moet er eerder geleverd worden? Neem dan contact met ons op zodat wij kunnen kijken wat wij voor u kunnen betekenen.
Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
- Ja, dit is mogelijk. Plaats uw bestelling in onze webshop en kies voor 'ik wil graag mijn bestelling afhalen'. Na het plaatsen van deze bestelling nemen wij contact met u op zodra uw bestelling gereed is. Wij hebben veel artikelen op voorraad, maar soms kan het voorkomen dat er een levertijd. Dit omdat een artikel soms bij een leverancier besteld moet worden. Neem contact op via e-mail wanneer u zekerheid wenst over de levertijd. Geef ook duidelijk aan wanneer u uw bestelling wenst af te halen.
Zagen & Maatwerk
Kunnen jullie het hout voor ons zagen?
- Ja, neem hiervoor contact met ons op via e-mail voor een prijsopgave.
Is maatwerk mogelijk
- Ja, wij leveren ook maatwerk zoals kozijnen, veranda's, kapschuren, pergola's etc. Neem contact met ons op voor een offerte.
Levering
Waar vindt de levering plaats?
- De levering geschiedt op de verharde weg, naast de vrachtauto.
Wanneer vindt de levering plaats?
- Lees hier alles over bezorgen. Wilt u exact weten wanneer wij kunnen leveren? Neem dan even contact met ons op.
Betaling
Hoe kan ik betalen?
- U kunt bij Houthandel van Gelder gebruik maken van verschillende betaalmethodes. U hebt de keuze uit iDEAL, een bankoverschrijving of contant / pinnen bij onze eigen chauffeur. Het is niet mogelijk om te betalen bij de externe vervoerder. Mocht dit het geval zijn en de betaling is nog niet verricht, dan nemen wij hiervoor contact met u op.
Kan ik mijn bestelling eerst ophalen en dan achteraf thuis betalen?
- Het is niet mogelijk om uw bestelling eerst af te halen en daarna te betalen middels een bankoverschrijving. Er moet vooraf betaald worden.
Van Gelder Veranda
Waar vind ik de opbouwhandleiding?
- De handleiding kunt u hier downloaden.
Zakelijk
Ik heb een klusbedrijf of bouwbedrijf. Kan ik ook zakelijk hout bestellen?
- Ja, voor wederverkopers die op regelmatige basis bij ons bestellen hebben wij ook een zakelijk account. Lees hier meer over zakelijk hout bestellen.
Klachten
Waar kan ik terecht met mijn klachten?
- Als Houthandel van Gelder hebben wij een naam hoog te houden. Daarom vinden wij het belangrijk dat klachten en verbeterpunten gemeld worden zodat deze kunnen worden opgelost. Heeft u een klacht of een verbeterpunt? Meld dit dan aan de klantenservice via [email protected] Bij voorbaat dank!